پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227988
حجت الاسلام رئيسي در نامه اي به رئيس جمهور:
انتساب به روحانيت ما را به رعايت اخلاق بيش از ديگران ملزم مي‌نمايد/ حيف است رقابت براي خدمت، به شائبه هاي تبليغاتي آلوده شود
تاریخ انتشار : 1396/01/29 18:26:19
نمایش : 858
در نامه رئيسي به روحاني آمده است: بنده و جنابعالي پيش از آنکه حقوقدان باشيم، هر دو مفتخر به کسوت روحانيت هستيم و اين انتساب، ما را به رعايت امور اخلاقي بيش از ديگران ملزم و موظف مي‌نمايد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در نامه رئيسي به روحاني آمده است: بنده و جنابعالي پيش از آنکه حقوقدان باشيم، هر دو مفتخر به کسوت روحانيت هستيم و اين انتساب، ما را به رعايت امور اخلاقي بيش از ديگران ملزم و موظف مي‌نمايد.

 

حجت الاسلام رئيسي در نامه اي به رئيس جمهور نسبت به شائبه هاي تبليغاتي اقدامات دولت هشدار داد. متن اين نامه بدين شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحيم


حجت‌الاسلام والمسلمين جناب‌ آقاي روحاني


رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران
 

با سلام و تحيت؛

بنده و جنابعالي پيش از آنکه حقوقدان باشيم، هر دو مفتخر به کسوت روحانيت هستيم و اين انتساب، ما را به رعايت امور اخلاقي بيش از ديگران ملزم و موظف مي‌نمايد.

اگر در صحنه انتخابات رياست‌جمهوري، رقابت براي خدمت به مردم مي‌باشد و همين مايه مباهات ماست، حيف است که به شائبه نمايش‌هاي تبليغاتي که داوري ديگران را درباره ما مخدوش مي‌کند، آلوده شود.

سيدابراهيم رئيسي   ۹۶/۰۱/۲
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html